Allisaaat
Hola, jo tinc el cabell ondulat i fi per la part de sota, per la part.de dalt del cabell el tinc com gruixit i cremat (la part q es veu del cabell) i ami m’agrada portarlo llis perquè aixi no sem enreda tant i em qeda millor... avans no mel planxava mai i sem qedava llis però ara me le de planxar mes i sem crema... Am la humitat sem encrespa, senpre tinc les puntes obertes i el tinc greixos, al segon dia de rentarme’l ya el tinc brut.. He pensat de ferme l allisat brsileny pero nose si fermel perque crema el cabell perque te las de planxar a 200g i de vegades deixa un olor a producte al cabell nose q fer perque no crec q mel fagi ala pelu ja q no tinc temps ni per tallarme les puntes, si em compro un allisat i mel poso jo fara efecte tambe? Deixa olor al cabell? Sem cremara mes el cabell??
Contesteu porfa. Gracies❤️
Sabina Vilagrasa

Hola guapa!
Depèn del tractament que t'apliquin pot ser més o menys agressiu. Jo el que
conec i t'asseguro que mai et cremarà es el que tenim als centres Depiline, el nostre
allisat brasileny.  En primer lloc, el que fa és reconstruir el cabelll i quan esta tot sa, allisa. Normalment és aconsellable fer-se el tractament cada tres o quatre mesos, si es tracta d'un cabell normal.
En cas de cabells com el teu, que ens comentes que són gruixuts i cremats, t'aconsellem que et facis un tractament i que el repeteixis al cap d'un mes i mig o
dos mesos. Des del primer tractament ja notaràs una reconstrucció
important i amb el segon guanyaràs més d'un 70% d'allissat. Aquest assesorament
és orientatiu ja que no veig l'estat real del teu cabell. En aquest sentit, si el cabell no està tan malament com dius pot ser que en el primer tractament ja aconsegueixis els resultats desitjats.
Espero
haver-te ajudat.
Petons!
Sabina
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.