Panxulina
Hola, desde sempre he tingut una panxulina i mai me l'he pogut treure, ultimament estic intentant controlar el que menjo, a més a més entro 17 hores setmanals a natació però consegueixo baixar-la, que puc fer??
Un altre dubte que tinc es que sempre intento controlar-me menjant, però hi ha vegades que menjo bastant, com puc apendre a controlar-me?
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
El primer és saber que quan més vulguis controlar el que menges més cops et descontrolaràs. Has d’intentar no controlar-ho i buscar altres estratègies.
Fas moltes hores d'esport i és important que estiguis ben nutrida. És normal que si fas tant esport tinguis foça gana i el que no és gens bo és quedar-te amb gana o menjar menys del que necessites.
Pel que fa a la panxa, com saps cada persona té una constitució i tendència a acomular més greix en certes zones. Algunes persones a la panxa però altres a les cames, als braços, etc. Davant d'això no pots fer gaire cosa, com a molt algún exercisi en que treballis més la zona de la panxa, com els abdominals, però la natació és un esport molt complet així que no penso que et faci falta.
A vegades tenim que acceptar-nos tal com som i deixar d'exigir-nos la perfecció.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga