no se que fer amb el meu cabell
desde que vaig començar la Eso el meu cabell a cambiat el tinc molt arrisat i sempre l'haig de portar amb cua perque si no sem bufa molt i em queda molt malament he provat de veure videos en plan per pentinats pero ningun em serveix, m'agrada un noi pero amb el cabell que tinc semblo una pringada necesito ajuda si us plau
Sabina Vilagrasa

Hola guapa!
El meu consell es que has de trobar el teu tallat de cabell, un pentinat que et doni facilitat, comoditat i practicitat al dia dia. És molt important també que potenciïs el teu ris de la forma que t'agradi més, ja sigui amb més o menys volum. També tens la possibilitat de 'jugar' amb productes d'acabat (com la gomina per exemple), que et poden servir per donar la forma desitjada al pentinat final.  Has de pensar també que el cabell arrissat (en funció de la llargada que tingui) també dóna molt de joc i t'hi pots fer molts pentinats com recollits amb clips (que pots amagar entre els cabells), monyos (en diferents alçades),...Pots provar de fer-te algun d'aquests pentinats per veure com t'hi sents...
Una abraçada!
Sabina
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.