Depilació púbica02
Bon dia, fa temps que em depilo la zona púbica, voltans i cames amb cuchilla. Tinc la pell atòpica i sé que això no em va molt bé ja que sempre estic amb granets i he notat que surten més i durs a la zona púbica especialment.
A les cames, sincerament per comoditat i rapidesa seguiré fent-ho amb cuchilla, no tinc tants grans ni res, però al pubis, m'han comentat que aniria bé amb crema depilatoria es cómode i va bé, però (per pròpia elecció) m'agrada depilar-me sencera, i tinc por que d'alguna manera a la dutxa em poguès entrar crema dins la vagina o em causes alguna cosa.
Que em recomanarieu? ara tinc parella estable, i clar quedem habitualment, i amb la cuchilla no puc depilarme cada dia ni cada dos, sinó que m'he d'esperar, i ja us he dit, no perquè m'ho digui ell però m'agrada anar totalment depilada.
Moltíssimes gràcies
Ajudeu a molta gent, segiu així de veritat, gràcies! Una abraçada
Lídia Planas

Hola guapa!
Per aquesta zona del cos hi ha diferents tipus de depilacions: la que anomenem 'normal' (bàsica), que consisteix a depilar únicament els pèls que puguin sobresortir de les calcetes. Molts cops la resta de pèls es retallen amb unes tisores. Això sí, s'ha de fer amb molta cura i amb unes tisores de punta rodona.
Després tenim les engonals brasilenyes, en què es fa una depilació molt més extensa que en el primer cas, deixant només una tira recta de pèls a l'inici dels llavis. I finalment hi ha l'opció de les engonals caribenyes, en què s'eliminen tots o gairebé tots els pèls, des de les engonals fins als llavis. Si vols començar a depilar-te la zona, jo t'aconsello que el primer cop ho facis amb una engonal més convencional (la primera opció que et comentava) i quan t'hi vagis acostumant passis a les més entrades.
Per aquesta zona nosaltres ho fem amb cera calenta, ja que d'aquesta manera aconseguim que el pèl surti millor i es vagi eliminant de forma progressiva. Hi ha noies que també utilitzen la crema depilatòria, tot i que corres el perill de què se't pugui irritar la zona i et surtin granets.
Una abraçada bonica!
Lídia
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.