Ja no sé com fer-ho
Hola!! Tinc un problema i és que ja no sé com depilar-me la zona púbica , he provat amb la cuchilla però quan tornen a sortir els pelets em pica molt , també he provat amb la crema depilatòria però com tinc els pels molt negres i gruixuts no surten , també he provat amb cera però a part de que em fa molt de mal al tindre la pell molt sensible la zona se’m queda envermellida durant 3-4 dies i provi el que provi em surten granets. Ja no se com m’ho puc depilar. Espero que em pugueu ajudar.
Petons ❤️
Lídia Planas

Hola guapa,
Per aquesta zona jo et recomanaria sempre la depilació amb cera com la millor opció, ja que aconseguim que s'arrenqui el pèl des de l'arrel i que, a mesura, que ens depilem, vagi desapareixen de forma progressiva. A més, a diferència del què et pot passar amb la 'cutxilla' també s'evita que et surtin aquests granets tan molestos i que et fan tanta coïssor.
A més, als centres Depiline tenim una cera específica per a les pells sensibles, de rosmary i malva, que és ideal per aquestes zones del cos. També, sempre després de la depilació d'aquesta zona és molt important que t'hi posis una crema que t'ajudi a hidratar i regenerar la pell. La pell de les engonals és molt fina i, molt sovint,  necessita hidratació extra, això evita problemes de pèls enquistats i irritacions.
Una abraçada!!
Lídia Planas
Titulada en Quiromassatge i maquilladora professional.
Especialista en aparells estètics i cosmètica.