Ejaculació 66
No sé si tinc un problema i tampoc se com arreglar-ho i es que tant com quan em masturbo, com quan tinc sexe amb el meu novio, mai ejaculo. Vull dir ni tan sols se si arribo al orgasme o perquè si que es veritat que arribo a un punt clímax quan ell m'excita el clítoris però no es com surt a les pelis/llibres/etc. vull dir no es que cridi ni res d'això, i tampoc em surt cap líquid com a les porno.
Com se si estic arribant al orgasme o no? I es normal que no ejaculi? Com ho arreglo?
Helena Angel

Hola Tori,
És normal tot el que ens comentes. És normal que amb l'estimulació del clítoris arribis a sentir més plaer, pensa que el clítoris és un òrgan que està destinat només per a produir plaer ;)
L'ejaculació femenina s'aconsegueix si hi ha una estimulació molt concreta estimulant el Punt G, sinó el que notaràs és un augment de la lubricació però com a ejaculació no serà. Serà per l'excitació.
Recordeu que el porno, els llibres i les pelis, són ficció. NO són documentals, NO són educatius, i per tant, NO són reals! És cinema per a majors de 18 anys per a assegurar-se que saben distingir entre realitat i ficció. L'únic objectiu del porno és excitar l'espectador, punt, ni educar, ni ensenyar.
Per tant, deixa de jutjar el teu plaer, aprèn, descobreix i gaudeix de les sensacions de la sexualitat, de la teva sexualitat. Que no serà ni com la que mostra el porno, ni com la que t'imagines, serà com és, i per a gaudir-la, has de sentir-la ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat