NO EMBAIXA LA REGLA
tinc 13 anys, fa com 3 mesos que no em vaixa la regla la primera va ser a juliol de 2017, es probable que no em baixi la regle per que casi no menjo es que menjo molt poc des de fa uns quans mesos
Alba Garcia

Hola guapa!
Ens dius que fa tres mesos que no et ve la regla i ho atribueixes a que menges molt poquet.
La primera cosa súper important és: Perquè has deixat de menjar?
Pensa que quan el nostre cos està desnodrit (no té tot el menjar que necessita per funcionar bé) pateix conseqüències molt greus. Com per exemple la pèrdua de la menstruació. El teu cos t'està dient que no està prou ben alimentat com per poder-se reproduir. A part d'això també deixen de funcionar bé altres coses: com el cervell. El cervell necessita molta energia per funcionar bé i si no està ben alimentat comença a no anar tant bé: es redueix la memòria, l'atenció, el control de les emocions...
Per tant, si has deixat de menjar per alguna cosa et recomanem que paris, i que reprenguis una alimentació saludable i normal.
Si vols pots escriure'ns un altre missatge aquí sota i ens expliques més cosetes.
Em preocupa que estiguis patint per alguna cosa, i que això ho pagui la teva salut!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga