EM TE BASTANT PREOCUPAT
Hola, hi ha una cosa que em preocupa i es que quan faig l'acte sexual, tardo uns 2 minuts en correm i em sembla que es poc ja que la noia alguna vegada no havia arribat al orgasme i jo ja havia acabat. Se que no hi ha un temps exacte pero em te bastant preocupat durar poc.
Mariona Busto

Hola Top Secret!
La resposta sexual dels nois és més curta que la de les noies, i si hi ha poca experiència i ets jove (com en el teu cas), és completament normal ejacular ràpidament! Per tant, estigues tranquil perquè el que et passa és completament normal. A més, dos minuts penetrant a ritme orgàsmic no és poc temps! No et pressionis, com més pendent i ansiós estiguis amb aquest tema, més probabilitats hi haurà que ejaculis més aviat del que t'agradaria (a conseqüència dels nervis).
La nostra recomanació és que us ho prengueu amb calma. Recordeu que l'objectiu és passar-vos-ho bé, i si ejacules més ràpid del que t'hagués agrada, no passa res realment! Estàs una estona per l'altra persona i trones a començar (l'erecció pot tornar-se a donar passada una estona).
I quan estiguis sol, durant la masturbació, pots aprendre a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat