Por a fer-me dits
Fa temps em vaig intentar fer dits, però vaig notar com les ungles em rascaven el "xixi" les meves ungles no són gens llargues, totes afirmen que dona molt de plaer però jo em vaig sentir una mica rara per les ungles. A més em dona mes plaer tocar-me però no introduir els dits, això es masturbar-se?
Es normal això de les ungles?
Hem podríeu donar alguns consells?
Moltes gràcies.
Mariona Busto

Hola anonima!
La masturbació femenina inclou l'estimulació dels genitals (i la resta del cos), ja sigui introduint-se els dits o acaronar la part externa. Per tant, acariciar-te o tocar-te els genitals per fora sense introduir-te els dits, sí que es considera masturbació.
Pensa que el que et passa és completament normal, ja que la zona més sensible i erògena de les noies està situada fora de la vagina. El clítoris (situat a la part superior, externa, de la teva vagina) serveix única i exclusivament per produir plaer, per tant, és lògic que t'agradi més i et produeixi més plaer masturbar-te tocant aquesta zona i els seus voltants.
Pel que fa al tema ungles, és important portar-les ben tallades per evitar fer-nos mal, ja que es tracta d'una zona força sensible.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat