Em preocupo per ella
Hola, moltes gràcies per endavant!
El tema del qual vull parlar repercuteix més en la meva parella que en mi. Tinc 18 anys i la meva novia 17 però som de la mateixa edat. El problema, que per molts nois podria no semblar un problema, és que ella no vol que li faci sexe oral. Com podreu pensar, seria lògic que si jo no li faig a ella, ella no m'ho faci a mi. Però no és així. De fet ella em fa sexe oral força sovint i la veritat és que m'agrada moltíssim. De totes maneres, el primer dia que vaig intentar fer-li a ella, em va dir que no volia; que li feia vergonya i que no entenia com no em podia fer fàstic. Jo li vaig dir que igual que ella m'ho fa a mi, jo li podia fer a ella. Finalment em va dir que no, que potser més endavant. Jo sé que he de respectar la seva opinió, i la veritat és que ganes de fer-li sexe oral, només en tinc perquè he preguntat a amigues meves i diuen que és el millor que els hi han fet mai, perquè els meus amics m'han dit que agradable no és. La meva consulta és què he de fer ara? Li faig un dia per sorpresa o espero a que ella em digui que ho vol fer? Moltes gràcies per la resposta i em serà de gran ajuda, petons!!!
Mariona Busto

Hola El chico de las Roshe!
Doncs és molt important que respectis el seu no, si de moment encara no se sent preparada per fer aquesta pràctica sexual. És important no força i no fer-la sentir pressionada per fer-ho. Cada persona necessita el seu ritme i és importantíssim respectar-lo.
Pensa que el que li passa a la teva nòvia els hi passa a moltes noies, que pensen que els seus genitals poden fer fàstic, mala olor, senten vergonya, etc. Segurament ella necessita més temps per conèixer bé la seva sexualitat, per acceptar els seus genitals, les seves olors, formes i textures, per poder permetre que algú pugui posar-hi allí la boca.
És una pràctica sexual que sol agradar molt a les noies, però també la persona que ho practica ha de gaudir fent-ho!
Parleu-ne, expliqueu-vos allò que us preocupa i respecteu els ritmes de cada un!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat