Disfunció
Bones! Tinc un novio desde fara mig any i últimament els dos estem molt calents. La cosa esque ja em fet altres coses sexuals però els dos som verges. Farà cosa d'un mes vam intentar fer l'amor però quan ja s'havia posat el condo i estava apunt de prenetarme se li va baixar l'erecció, ell em va dir que va ser perquè es va posar nervios i jo no li vaig donar més importància, però esque ahir va passar el mateix. És normal que li passi això? Que podem fer per remediar-jo?
Mersii😊
Mariona Busto

Hola 32!
El que li ha passat al teu nòvio els hi passa a molts nois les primeres vegades fruit dels nervis! I no passa res!
La nostra recomanació és que us ho prengueu amb calma, que jugueu molt i doneu temps a que el vostre cos s'exciti. Si arriba el moment de la penetració i l'erecció es perd, no passa absolutament res, el que us recomanem és que no deixeu de jugar o de mantenir relacions just quan això passa. Seguiu acariciant-vos, fent-vos petons, masturbant-vos... deixant que els vostres cossos tornin a excitar-se. Veureu que així segurament torna a aparèixer una nova erecció, i per tant, si voleu, podeu tornar a intentar la penetració.
Penseu que si esteu molt pendents de l'erecció, més que de passar-vos-ho bé, és molt probable que l'erecció es perdi. Així que centreu-vos a gaudir i veureu com així tot funciona millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat