Ens va pasar i no ho vem fer be.
Hola soc l'Oxana
Ve ahir vaig quedar amb un tio amb qui estic de lio, estavem al lavabo d'una biblioteca i tot normal.
Ens vem començar a liar ell em va masturbar i em va fer sexe oral, despres ens vem, continuar liant fins que em va dir de probar de fer sexe, el cas esque ell no tenia preservatius i li vaig dir que vale que nomes una mica, el cas esque em va fer sexe anal i no em va agrdar massa perque em feia mal, pero quant em va fer sexe normal no em va fer mal nomes m'he la va ficar unes 4 vegades i la relacio crec que va durar entre 2 o 3 minuts nomes perque li vaig dir que pares. El cas esque despres es va masturbar i es va corre ( dins meu no).
Ho vaig pasar molt be pero no tant perque al no fer-ho amb preservatiu no em sentia gaire comoda
Despres per whats li vaig preguntar si es va corre mentres estavem tenint sexe i em va dir que no.
ES LA PRIMER RELACIO SEXUAL QUE TINC AMB PENETRACIO.
Perque el sexe anal em va fere mal?
Per la proxima vegada que podem fer?
Gracies un peto
Helena Angel

Hola Oxana,
De tot el que ens expliques el que més ens preocupa és que practiquéssiu penetració anal i vaginal sense preservatiu. És important utilitzar el condó, sobretot quan hi ha penetració vaginal i quan hi ha penetració anal i després vaginal.
Per la penetració vaginal està clar per què és important l'ús del preservatiu, és important per a prevenir Infeccions de Transmissió Sexual i per evitar un embaràs no desitjat (sempre que hi hagi penetració vaginal sense preservatiu hi ha risc d'embaràs). I quan es practica sexe anal i després vaginal també és important perquè per higiene és important que el que entra per l'anus NO entri després per la vagina. Per què? Perquè a l'anus hi ha restes de defecacions i si entren en contacte amb la teva mucosa vaginal pots agafar alguna infecció, a més amés de no estar prevenint l'embaràs. Per tant, si teniu sexe anal i després voleu tenir penetració vaginal, hauríeu de canviar el preservatiu, un preservatiu per l'anus i un preservatiu nou per la vagina.
Pel que fa al dolor en el sexe anal, és normal si era la primera vegada, abans de fer-ho es recomana acostumar la zona al contacte, així com es recomana utilitzar lubricants per a fer-ho. L'esfínter anal no produeix cap tipus de lubricació que ajudi o faciliti la penetració, per tant, cal posar-ne i molt!
Esperem haver resolt ls teus dubtes.
Gràcies per escriure'ns i una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat