WHY?
Nose perquè però cada vegada que em faig dits em fa mal. Perquè em passa?? Totes les meves amigues diuen com gaudeixen i la veritat és que em fa enveja perquè a mi em fa mal. Ajudeu-me, gràcies
Helena Angel

Hola noaa!
Has de saber
que la zona més erògena de les noies està fora de la vagina. L'òrgan més
sensible i que pot produir més plaer és el clítoris, que té una forma
arrodonida i que només serveix per produir sensacions agradables i molt
plaents (i d'aquesta manera arribar a l'orgasme).
Et recomanem que
provis de mirar els teus genitals amb un mirallet, així veuràs com són.
Intenta localitzar on està el teu clítoris, i quan tinguis una estona
d'intimitat, prova d'acaronar-lo i acariciar-te les diferents zones.
Veuràs que cada part et fa sentir unes coses diferents, i de mica en
mica aniràs coneixent millor el teu cos i el teu plaer. Si ficar-te els dits de moment et fa mal, no ho facis, no passa res, si el que vols és sentir plaer, el millor és que estimulis la zona del clítoris ;)
Una abraçada molt forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat