Preocupació
Hola, no sé si em preocupare massa o que, pero cada vegada que fo*** em faig moltes paranoies de que em quedaré embarassada de que ho estic, i fins que no em ve la regla no em quedo tranquila encara que hi han vegades que em queda un mes, i no dormo ni res, em faig olles jo soleta i ho paso realment fatal que no tinc ganes ni de f***** ni de fer res, estic amb una preocupació i una tensió inmensa. Aconselleume siusplau perque ho passo realment malament.
Helena Angel

Hola Heeeeeey,
És normal que sigui un tema que et preocupi però així no gaudiràs ni t'ho passaràs bé i el sexe no només poden ser preocupacions.
Si utilitzeu el preservatiu de forma correcte:
• El teniu guardat en un lloc a temperatura ambient (no a la cartera o moneder)
• Sempre que teniu relacions sexuals amb penetració, utilitzeu el preservatiu
• Quan acabeu la relació sexual amb penetració, traieu el preservatiu amb compte que no vessi el semen i el comproveu (que no tingui fugues per enlloc)
No tens perquè tenir tanta por. Si es trenca el preservatiu, podeu anar a demanar la píndola de l'endemà. Haurà estat un accident, no una irresponsabilitat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat