?????
Hola,moltes gràcies pel que feu.
Miri...fa dos anys vaig tindre anoréxia i ara me engreixat molt i vull fer una mica de dieta...Lo que pasa es que al pricipi de "l' anoréxia" no estaba obsesionada,pero a mida que m'aprimaba m' obsesionava més....que faig?
Alba Garcia

Hola guapa!
Gràcies per escriure'ns i confiar i valorar la nostre feina!!
Primer de tot: Si has passat per Anorèxia, com ja saps és un tema complicat i molt i molt dur... Com estàs? Estàs recuperada o encara creus que no del tot? Sabem que és un trastorn molt greu i que a vegades pot fer "anades i vingudes" i sobretot si fa poquet (dos anys es poc temps!).
Entenc que ara tinguis por de que et torni la obsessió i per això et recomanem que abans de fer qualsevol cosa ho consultis amb un/a professional. Realment has engreixat, o forma part d'una distorsió? (No sé si t'han explicat mai que són les distorsions corporals: és quan veiem el nostre diferent a com és realment.)
No sabem si vas recórrer a algun tipus de tractament quan paties anorèxia, un bon consell seria demanar ajuda amb qui havies estat fent teràpia, i que et puguin seguir acompanyant.
Les dietes no són amigues per la nostre salut emocional, nosaltres sempre recomanem que sempre s'ha de seguir una alimentació saludable per estar sempre bé (per fora i sobretot per dins).
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga