Anorexia?
Peso 42kg i mesuro 1.65m jo em veig prima, bueno de panxa no... em veig una mica grassa. M’agradaria pesar menys pero passo de tenir problemes alimenticis i haver d’estar a un hospital. Soc anorexica? Si es aixi dieu-m’ho i parlare amb els meus pares
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Bé la pregunta que ens fas és molt complexa de contestar. Si ens fixem només amb el teu pes si que podem veure que està molt baix. Això sumat a que diguis que et veus una mica grassa ens fa pensar que podria haver-hi algun problema relacionat amb el cos i l'alimentació. Els trastorns de la conducta alimentaria son trastorns psicològics, i per tant el malestar més important és emocional.
Sigui com sigui penso que si has escrit és perquè a tu també t'està passant pel cap. Crec que és important que parlis amb els teus pares i que mireu d'anar a un metge. No perquè hagis d’estar a un hospital però si és molt important veure que està passant.
Si voleu també podeu venir un dia a l'ACAB (www.acab.org) i intentarem orientar-vos una mica més sobre tot això. Però el primer pas és parlar-ho a casa.
Una abraçada bonica!
Carlota López Ballestar
Psicòloga