PREOCUPACIÓ posible embaràs???
Hola, ahir vaig quedar amb un amic primer vam estar be pero després ens vam posar calents y ell em va fer dit i jo després el vaig masturbar a ell. Fins a qui cap problema pero després una de les preocupacions que tinc es que el seu genital va estar sense condó molt aprop de la meva vagina i vam fer petting. Si això es fa sense condó em puc quedar embarassada? (No estava als meus dies fèrtils)
Mariona Busto

Hola 🥀!
Perquè hi hagi possibilitat d'embaràs, els espermatozous han d'entrar dins de la teva vagina.
Pel que ens expliques, hi va haver fregaments, sense roba posada, dels vostres genitals, però no hi va haver penetració. Les probabilitats d'un embaràs són baixes, però per pròximes vegades us recomanem que si el noi ejacula, ho faci ben lluny dels teus genitals, així us estalviareu molts mals de cap. Recordeu que encara que no hi hagi penetració, si el penis està en contacte amb la teva vulva, feu servir un preservatiu, així podreu gaudir de la vostra sexualitat sense preocupacions.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat