Es normal?
Hola,una vegada em vaig fer dits bueno dit per que nomes mhi cabia un i la cosa es q em va sortir una mica de sang. Pot ser q m hagui desvirgat fent me dits o no nomes surt sang quan et desvirguen?
Mariona Busto

Hola Lucia!
Quan parlem de perdre la virginitat o "desvirgar-se", fa referència a quan es té la primera relació sexual amb penetració (independentment que es sagni o no). Antigament sí que es vinculava el sagnat amb la virginitat, però actualment se sap que l'himen pot trencar-se d'altres maneres abans de la primera relació sexual amb penetració.
Aquest sagnat que expliques que vas tenir pot ser per diferents motius: perquè s'hagués trencat l'himen, perquè la menstruació estigués a punt de venir, perquè t'haguessis fet alguna ferideta o ja la tinguessis, perquè no estiguessis lubricada i amb el fregament sagnessis...
Sigui pel motiu que sigui, amb la masturbació no es perd la virginitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat