Por als tampax
Hola,
Només dir que m'agrada molt com responeu a la gent.
Ho dieu d'una forma tan sincera.
En fi, fa molt temps que intentó ficarme tampax, jo sola i no puc
O mai trobo el forat o m'estresso.
Ns q més probar i ara hem fa por tornar-ho a probar.
Una abraçada ven forta.
Mariona Busto

Hola Watermelon!
Moltes gràcies pels teus comentaris! Ens agrada llegir que t'agrada molt i que t'és d'utilitat :)
Et recomanem que agafis un mirallet i observis bé els teus genitals. Localitza totes les parts de la teva vulva:
Et recomanem que per començar utilitzis tampons de la mida més petita i amb aplicador de plàstic, així et resultarà tot més fàcil. Busca una postura còmoda, i si cal, ajuda't d'un mirallet per localitzar bé l'entrada de la teva vagina, que és per on s'ha d'introduir el tampó. Llegeix les instruccions i veuràs que normalment ho acompanyen d'alguna il·lustració que et va guiant de com fer-ho.
Recorda que un cop el tens posat no l'has de notar ni t'ha de fer mal. Si et passa alguna de les dues coses, és que no el portes ben col·locat.
Paciència i intenta estar el màxim de relaxada, així tot serà més fàcil. Pensa que és qüestió de pràctica!
Aquí pots veure unes imatges que poden ajudar-te: http://www.adolescents.cat/noticia/9806/vingut/regla/no/posar-me/tampo
" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat