Bisexual
Hola, aquest any faré 16 anys i se des d'aquest estiu que sóc bisexual, aquest no és el problema, ja que se que es la cosa mes normal del món i en ningún moment he tingut problemes en acceptar-ho (encara que la meva familia encara no ho sap, amics propers si). Bueno, tinc diversos dubtes que si que em preocupen. Jo sempre he tingut clar que vull tindre fills, i sé que estigui amb un home o amb una dona en tindre, la cosa es que em fa por que per culpa de la societat el meu futur canvii (no només per el tema dels nens, sinó laboral, acceptació...) per el fet de estar amb una dona. I sembla una pregunta una mica tonta però realment hi penso cada dia. L'altra cosa es que m'ha començat a agradar una noia, al principi pensava que només em cridava la atenció perque esta bona, però desde fa uns messos l'he començat a conèixer i crec que m'agrada de veritat. Ella també es bisexual i ens portem molt bé, tenim uns gustos molt semblants i una manera de pensar també semblant. Però em fa por que si li dic que m'agrada em digui que no, perquè ara que sóm amigues no ho vull fastidiar tot (que es el que em va passar l'any passat amb un noi que també m'agradava), però llavors penso, l'any que ve marxem les dos a fer cicles i no crec que ens tornem a veure així habitualment, i si jo també li agradés hauria perdut la oportunitat... No se que fer... alguna ajuda? Gràcies!
Helena Angel

Hola Anònima,
Pel que fa a la primera pregunta, és normal
sentir por, per desgràcia encara tenim pocs referents públics que
mostrin dues dones amb fills, però a poc a poc, n'anem tenint més!
T'adjunto una pàgina on veuràs algunes https://hayunalesbianaenmisopa.com/2013/07/09/te-presentamos-a-las-ocho-madres-lesbianas-mas-famosas/
" target="_blank">mares lesbianes famoses <3
Pel
que fa a la noia que t'agrada, no podem dir-te què fer, però potser
abans de fer el pas, si és això el que vols fer, pots preguntar-li per
com viu la seva bisexualitat, si li agrada algun noi o noia, etc... i
"tantejar" el terreny una mica abans de llençar-te a la piscina sense
saber si hi ha aigua o no... ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat