No sé que fer AJUDAAAA
Hola!! Soc una noia molt tímida, però molta gent em diu que no. Bueno, el cas es que m'agrada un noi, però només el veig un cop per setmana. Però el que noto es que em mira molt, em té molt en compte , quan parlo amb ell em mira molt als ulls i es riu molt amb mi. El meu problema ve aquí, és que jo vull insinuar-li que m'agrada que em tracti així i tal, però com que soc tan tímida, a vegades no li dic res. Fa ja dues setmanes que està una mica més fred amb mi i no em somriu com abans, i tinc por de que això vagi a més i finalment s'acabi allunyant de mi. No sé que fer per tal de que estigui com abans, o jo ve no sé com obrir-me més i parlar més. Em podeu donar consells, es que vull saber si jo li agrado a ell, i m'agradaria insinuar-li que m'agrada però soc molt neutral en aquest àmbit, vull dir, no s'em nota quan m'agrada algú. A més no li he dit res a les meves amigues, però necessito parlar d'això amb algú.
Moltes gràcies
Helena Angel

Hola maiteeee,
Moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos com et sents, no deu haver estat fàcil tenint en compte que no ho has parlat amb ningú... gràcies per veritat!
Si ell és tant atent amb tu, potser espera de tu, una mica el mateix que ell dóna. Potser ets més tímida però si et percep molt distant potser interpreta que no t'interessa o no et fa sentir còmode. Per tant, si vols que no s'allunyi, potser podries mostrar-li afecte, mostrar-te atenta amb ell. I així potser ell recupera el que ja feia cap a tu.
Però has de començar per "atacar" aquesta timidesa ;)
Una abraçada enorme i escriu-nos les vegades que necessitis!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat