Sexe anal :(
Hola soc l'Oxana
Avui he tornat a quedar amb el tio que estic de lio, em anat a casa seva i em començat a fer sexe, quant m'he l'ha ficat per la vagina m'ha fet una mica de mal (hem fet sexe amb proteccio)
El cas esque despres em fet sexe anal i a mi m'ha fer una mica de mal, em cabat i m'he axugat el cul i m'ha surtit sang i caca i despres he anat a cagar i m'ha fet una mica de mal i m'ha surtit sang.
Que pot ser la sang i la caca?
Una altre cosa es que cunat em fet sexe normal he tingut ganes de pixar pero no s'ahiva si era ganes de ejacular o de pixar.
Que pot ser?
Gracies un peto
Mariona Busto

Hola Oxana!
Recordeu que per practicar sexe anal també es recomana l'ús de preservatius per evitar el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS), i s'ha de fer servir un preservatiu nou per cada pràctica sexual, és a dir, un preservatiu diferent per penetrar vaginalment i un altre pel sexe anal.
Dit això, l'esfínter anal no és com l'entrada de la vagina que lubrica i es dilata de forma més fàcil. L'anus necessita preparació i ús de lubricants per evitar fer-vos mal. La sang que ha sortit pot ser per un petit esquinçament a conseqüència de la penetració, i la caca és normal que hi sigui en aquesta zona (per això és tan important l'higiene).
Si observes que el sagnat no s'atura, et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Oxana!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat