Liarme
Hola!
M'he liat una vegada en la meva vida i va ser a finals del any passat.
Estic molt rallada perquè desde que em vaig liar vaig pensar que no ho tornaria a fer fins que tingués nòvio. No sé per què, no em vaig sentir gaire còmode, penso que es com donar una part de tú a l'altre persona. La cosa es que últimament un noi vol liar-se amb mi i jo no vull i em porta a preguntar-me per què tots els adolescents quan tenen la oportunitat es lien amb algú i jo no vull. SÓC RARA?! Què em passa? Sincerament em preocupa.
Gràcies per la atenció!
Mariona Busto

Hola Paula!
Respectar la teva decisió i el teu criteri, és una decisió responsable i madura. Cada persona és lliure de fer el que vulgui, si ho fa perquè vol, amb qui vol i sobretot si l'altra persona també ho vol. Si tu necessites temps, confiança i fer-ho quan tinguis nòvio, és una molt bona decisió, ja que t'estàs escoltant i no et deixes portar pel que els altres volen. Si tu no et vols liar amb aquest noi, no ho facis. Un NO és un NO i ho ha de respectar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Paula!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat