Bi o hetero
Hola adolescents!!!
A veure, jo tinc un cacau. A mi sempre m'han agradat les ties però ara fa un temps que em fixo amb els paquets i el cul dels tios. A més, m'he liat amb un amic meu i ara miro porno gay...
Nose si sóc bi o hetero q ara vol algo amb tios xo q tornaré a voler estar amb ties.
Em podeu orientar o aconsellar una mica?
Moltes gràcies!!!!
Mariona Busto

Hola Fag!
Tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual a l'adolescència és força habitual. Així que tranquil.
Sentir curiositat per persones del mateix sexe o excitar-se amb porno gai, no implica automàticament que siguis gai o bi. Recorda que el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, no només què ens excita. El temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a anar descobrint de qui t'enamores, si de només noies, de nois o de totes dues coses.
Sigui el que sigui, estigues tranquil, i dóna't temps per anar-ho descobrint.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat