Anorèxia, necessito ajuda
Hola
Fa uns 4 anys vaig patir anorèxia i de vegades torno a recaure però per períodes de temps curts. El cas es que mai he estat completament bé. Bueno doncs últimament porto com un mes contant calories de tot i intentant ingerir un màxim de 900kcal al dia. Ja m’he aprimat una mica però no em veig bé. El que mes em molesta i em fa seguir es que les meves amigues no es preocupen. Son conscients de que porto un temps sense menjar gaire, de fet mai menjo davant de la gent perquè em fa vergonya, però els hi dona igual.
Vull seguir aprimant-me però se que no està bé. Què puc fer?
Moltes gràcies.
Alba Garcia

Hola bonica,
Primer de tot et volia felicitar per lo valenta que has set explicant això, i per demanar ajuda!
No et mereixes això... L'anorèxia es pot vèncer i això de no acabar d'estar bé del tot és perquè no s'ha fet net del tot.
Sé que és una lluita molt dura, que a vegades estas farta de que et passi això però no ho pots evitar... Et controla.
Entenc que et faci mal que les teves amigues no es "preocupin"... potser no saben com ajudar-te! A vegades quan veiem algú que estimem que està patint, "fem veure que no ho veiem" perquè tenim por de cagar-la o de no saber què fer. I entenc que això deu ser molt frustrant per tu, perquè segur que l'únic que necessites per part d'elles es que t'escoltin i et facin costat.
No deixis que tot això et controli, et faci patir i no et deixi viure. Sé que vols seguir aprimant, però ja saps el preu que això té, seguir convivint amb aquesta malaltia que et controla i no et dona llibertat per ser tu.
M'agradaria poder-te ajudar, i és per això que et recomano que ens truquis a l'associació i mirem com ajudar-te.
Pots trucar al 93 454 91 09 de dilluns a dijous de 16 a 20h que és quan et podrem atendre com et mereixes!
Espero noticies teves! Una forta abraçada!!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org