possible trastorn
hola adolescents.cat primer de tot gracies si responeu, em serviu de molta ajuda. i sento si la consulta es molt llarga, he intentat explicarme el millor possible.
l'estiu passat em vaig enamorar d'una noi més gran que jo. estava tan nerviosa que vaig començar a menjar menys. aquest curs vam parlar algun dia, i entre d'altres coses, em va deixar a la friendzone. crec que vaig començar a deixar de menjar per això. ara fa mesos que menjo molt menys i me aprimat bastant. totom em diu que estic mes prima, pero nomes les meves amigues s'han parat a pensar que puc tenir alguna mena de trastorn. elles es pensen que no menjo perque no tinc gana, pero en realitat no menjo perque no vui. casi mai esmorzo al insti, i hiha molts dies que no breno i a casa dino i sopu, tot i que la majoria de dies em deixo menjar al plat. tinc por destar patint alguna mena de trastorn, i mencantaria que em responguessiu i m'ajudesiu a saber el que em pasa, i si pot ser, ajudarme ha solucionarho. necesito tornarme a sentir be amb mi mateixa, perque crec que faig aixo per aprimarme mes i aixi intentar que es fixi mes en mi... pero crec que se mesta anan una mica de les mans. cada dia que em peso i veig que me aprimat ni que siguin 100grams malegro, i en canvi quan veig que ne guanyat 100g em quedo malament. ajudeume siusplau, sou els unics que em podeu ajudar.
Alba Garcia

Hola guapa,
Per tot el que ens expliques, veig que estàs patint,... has set molt valenta explicant això i et volem agrair tots els detalls perquè així podem entendre't millor!
Poder dir si estàs passant per un trastorn de la conducta alimentaria no és gens fàcil... cal fer una bona valoració! I tot i que ens has explicat moltes coses no podem saber-ho del tot. El que si veiem és que et preocupa i pateixes, i això és motiu suficient per proposar-te que demanis ajuda!
Segur que la experiència amb aquell noi et va fer sentir malament, i això (i segurament altres coses que no tenim presents ara) ha engegat un espiral de patiment i de "pèrdua de control" que t'ha portat a no voler menjar, a veure't malament, i a sentir-te malament amb tu mateixa. I això és una tortura...! Sabem que es passa molt malament i per això volem ajudar-te.
No has de passar això tu sola! Ens agradaria que poguessis trucar-nos al ACAB (93 454 91 09) i així podrem escoltar-te i veure com ajudar-te.
Un petonet!
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org