no aconsegueixo aprimar-me
Porto bastants anys intentant aprimar-me i no sóc capaç. No estic grassa, ni molt menys, però m’agradaria rebaixar la meva massa corporal de la panxa i de les cuixes.
Alba Garcia

Hola guapa!
Una pregunta, perquè sempre ens volem aprimar? Perquè encara que el nostre cos estigui sa, pensem que no estem bé?
Aquesta pregunta me la faig cada dia gairebé.
Totes les dones en algun moment de les nostres vides, ens hem sentit malament amb el nostre cos. La majoria hem sentit que ens hem de aprimar, per ser guapes, per triomfar, per ser felices...
Tot això és fruit de la pressió cap a la perfecció dels cossos que la societat ens ha tramés amb l'objectiu de fer-se d'or...
Tant de bo poguéssim prémer un botó per erradicar tots aquests pensaments, que són els que realment no es deixen viure lliures, i felices amb el que som: imperfectes, especials i úniques!
Així que et recomano que puguis introduir aquest canvi de mirada a la teva vida, i et sumis al tren de les dones que lluiten per potenciar la seva autoestima a través d'acceptar i estimar les seves característiques!
Un petonet!!!
Alba Garcia
http://www.acab.org
">www.acab.org