QUÈ PUC FER?
Hola adolescents.cat!!
Us agrairia molt si em poguessiu aconsellar sobre una situació que m'està fent patir bastant últimament.
Jo soc una noia de 18 anys, casi 19, i jo i la meva parella portem junts més d'1 any.
La meva parella és un parell d'anys més gran, i és cert que tot i ser més gran és bastant inmadur.
Els meus pares em diuen que l'he de deixar perque no es bo per mi, perque no té feina, no té carnet de conduir i no sap que estudiar, i creuen que em pot fer alguna mala pasada, però els meus pares exageren sobretot amb el tema de que em fagi una mala pasada ja que mai m'ha fet mal ni res.
És bon noi, però és immadur i molt tímid, però ell m'estima molt i jo me l'estimo molt, però si segueixo amb ell els meus pares diuen que no volen saber res del que pasi si va malament i que l'unic que farà és arruinar-me la vida, apart m'està portant moltes baralles i bronques amb els meus pares tota aquesta situació.
Adolescent.cat, que creieu que hauria de fer? Seguir amb ell, o deixar-lo?
Graciees i una super abraçada
Laia Sala

Hola!
Ostres! Quina responsabilitat! Aquesta decisió l'has de prendre tu, perquè ets tu qui en patirà les conseqüències. Els teus pares segurament volen el millor per tu i creuen que aquesta persona no t'aporta tot el que necessites. Però qui realment ha de veure si t'aporta o no, ets tu. Pots demanar opinió als teus pares, però ets tu qui ha de valorar si aquesta relació és beneficiosa per tu o no.
Recorda què et fa sentir, en quines coses et sents millor, si ets tu mateixa, si estàs còmode... i, sobretot, si creus que hi ha un projecte en comú. A vegades s'han de prendre decisions doloroses per estar millor. Si al final veus que vols estar amb ell, potser hauràs de parlar amb els teus pares, exposar-los com et sents i arribar a una treva per tal que tothom se senti mínimament a gust, no trobes?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico