Menjar poc
Hola, soc una noia de 16 anys i que peso uns 55 kg i faig 1,62 daltura. Fa uns mesos he comencat a menjar molt poc i els meus pares i les meves amigues estan bastant preocupats per si tinc possibilitats de hospitalitzarme ja que un amic que es metge ma sit que tinc unes quantes.
Hem podrieu dir si el pes que tinc es ladequat en la meva edat? I si em podrieu dir alguna cosa per menjar mes us ho agrairia
Moltes graciees!!!!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori.
És important que sàpigues que no hi ha un pes adequat per cada edat, cada persona és diferent i s'han de tenir molts elements en compte. Si el amic dels teus pares que és metge et diu aixó és que està veient alguna cosa que el preocupa. Què creus que està passant perquè hagis començat a menjar poc? Entenc que els teus pares i les teves amigues estiguin preocupats.
A vegades quan ens passen coses que ens fan mal intentem centrar-nos amb una altre cosa per no pensar en el que realment ens preocupa. Últimament t'ha passat alguna cosa?
Penso que si ens has escrit és perquè tu també comences a estar preocupada i que és el moment per poder explicar als teus pares que et passa i demanar ajuda. Si voleu podeu venir un dia a l'Associació i així ens pots explicar una mica més el que t'està passant.
Com ho veus?
Tot i així el primer és intentar pensar que és el que t'ha portat aquí i veure que menjant poc o aprimant-te no et sentiràs millor... tot el contrari. Cada vegada et sentiràs més trista...
Espero haver-te ajudat una mica.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga