No puc mes
Com diu al titol no puc mes,estic farta de l'ansietat,de la por constant de perdre als meus amics,al meu novio ,en tornar a fallar als meus pares.No vull tornar a fixarme en el meu cos com l'any passat,a deixar de menjar ,a no voler aortir de la meva habitacio pero por de deu sap que.No vull tornar a plorar per tot,a no sentir-me suficient i lo pitjos que es aixi exactament com m'estic tornant a sentir i no vull.Tampoc puc parlarho amb els meus lares perque es preocuparien molt i em dirien que no tinc edat per sentrime aixi perque asi son ells i sho prendrian com una broma.Que puc fer ?
Laia Sala

Hola!
Doncs potser et toca demanar ajuda als teus pares o algun professor/a. Si ells veuen que per tu és important i noten el teu patiment, segurament s'activaran per ajudar-te.
Si són conscients del que va passar l'any passat, ja veuràs com faran els possibles per trobar algun recurs per ajudar-te.
Sé que és difícil, però a vegades ens hem de deixar cuidar pels altres.
De moment, pots fer una llista de preocupacions de cada àmbit i intentar trobar-hi (quan et sentis forta), el contraargument. És a dir: si tens por a perdre els teus amics, potser pots posar - els meus amics m'han demostrat l'amistat fent.... (això t'ajudarà a posar un filtre de realitat als teus pensaments)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico