Soc una mentidera
Porto amb el meu xicot sortint 5 mesos, i creu que faré 18 i en faré 16 a més l he mentit en moltes mes coses, ara no puc dirli a veritat o m odiará i em deixará i l estimo... a més crec que soc adicte a dir mentides... tot i que siguin tonteries menteixo no se perque ho faig i crec que es una malaltia
Laia Sala

Hola!
Un dels aspectes que ajuda a enfortir una relació és la confiança i la sinceritat. Potser t'hauràs de plantejar parlar amb ell i explicar-li la teva situació i aclarir les mentides que li has dit. No creus que té dret a saber quina persona té al costat?
Sé que és difícil, però ell valorarà aquest acte de valentia (encara que no podem preveure la seva reacció inicial).
Busca una estona que estigueu tranquils, aneu a passejar i parla amb ell. Deixa't anar i deixa que et conegui tal com ets, et sentiràs millor amb tu mateixa, ja veuràs!
Si s'enfada o es molesta, dona-li espai i temps per poder pair aquesta informació.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico