Que puc estudiar??
Hola, bones tardes❤
El cas es que, no se exactament què vull estudiar, per una part crec que vull estudiar inef pero no se si es perque magrada de veritat o perque qui em cau super be estudia aixo, perque mira texplico.
Magrada (més que com parella com...referent o ídol xD) una persona, vale? I ha estudiat inef i el cas esque en coses em vull asemblar a aquesta persona perque crec que fa les coses be i ns....
llavors nose si per assemblarme a ella sense adonarme mestic creient que magrada inef o magrada de veritat, entens?
A mi lesport magrada i gaudeixo amb lesport pero no se segur si seria la meva professio mes adequada. Molta gent ma dit que no em veu estudiant aixo i que perque em caigui be i magradi el que fa i tot no haig de ser com ella i ho se, pero ns, potser tenen rao i no es per mi pero la veritat no se, perque en part magrada lesport i lexercici fisic, peor potser la docencia no es lo meu..
Estic una mica confusa...
Gracies i moltes gracies!! ❤❤❤
Laia Sala

Hola Marta,
A vegades arribem a admirar tant a una persona que acabem perdent la pròpia identitat. És fantàstic tenir persones a qui admirar i de qui aprendre, però seria millor ampliar aquesta admiració, és a dir, no centrar-te únicament en una persona sinó en més d'una.
Jo no puc saber si INEF t'agrada realment o només ho fa per imitació, però et recomano que facis una llista de motius pels quals t'agradaria fer INEF i, per altra banda, agafa una llista dels diferents graus o formacions i també marca aquelles que et criden l'atenció. https://www.educaweb.cat/continguts/educatius/estudis-universitaris/oferta-titulacions-universitaries-branca-coneixement/tots-estudis-universitaris/
" target="_blank">Aquí trobaràs un llistat.
Es tracta que tu decideixis què t'agrada, que trobis com ets i et coneguis suficientment per prendre una decisió meditada.
No es tracta d'oblidar INEF només perquè ho fa aquesta persona, però tampoc d'agafar-la perquè sí. Pren-te uns dies per valorar altres opcions, per conèixer exactament quines sortides professionals té i si tu et veus amb ganes de realitzar-les.
A vegades hem de parar i escoltar-nos per saber què volem ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico