MOLTS DUBTES I INSEGURETATS
Hola, el meu problema bàsicament és que des de fa ja uns anys acostumo a masturbarme fregant-me contra un coixí o contra el llit, actualment tinc xicot i ara m'he plantejat probara fer-me dits però no se si no ho faig bé que no arribo a trobar el punt de gran plaer encara que estigui molt excitada, també he provat a introduIr els dits però noto que em fa una mica de mal aleshores em preocupa que a l'hora de mantenir relacions sexuals no pugui ser capaç d'arribar a l'orgasme i que en la penetració em faci molt de mal ja que encara sóc verge. No se si estic fent les coses malament o com intentar millorar aquest problema. Ajudaaaaa si us plauuuuu
Helena Angel

Hola Chica2000!
El primer que et recomanem és que agafis un mirallet i observis els teus genitals:
Has
localitzat totes les parts? Has trobat on tens el teu clítoris? Pensa
que la funció del clítoris és proporcionar plaer, per tant, comença per
acariciar, acaronar i estimular aquesta zona i els seus voltants. Vés
provant i experimentant noves sensacions! Quan et fregues amb un coixí és precisament el que estàs fregant. Intanta simular el mateix moviment que fas amb el coixí però amb el palmell de la teva mà o els dits.
Recorda també que el
nostre cervell és el gran òrgan sexual, per tant, és important que
estiguis connectada i centrada en allò que estàs fent, en pensaments que
t'ajudin a excitar-te. Veuràs que el teu cos va responent a aquesta
excitació, amb major lubricació, el color dels genitals es torna més
intents...
Ningú neix ensenyat i cal pràctica per anar descobrint com t'agrada fer-ho!
Una abraçada i gràcies confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat