Que puc fer...?
Mai he tingut ni novio, ni lio, ni res per l'estil. I ja estic farta veig a molta gent amb parella i jo en cabi no tinc a ningú no se que fer perque algu es ficci en mi. No se si es perque tinc algo malament jo o si no no ho se...
Que puc fer?
Laia Sala

Hola!
Doncs el més probable és que encara no hagis trobat la persona amb qui et sentis còmode per iniciar un contacte tant íntim. A vegades ens posem una pressió a sobre per fer-ho tot tant ràpid que no val la pena!
Tu pots decidir si et comences a embolicar amb qualsevol persona o amb una persona amb qui et sentis a gust. Oi que tens ràpid la resposta? Doncs escolta el teu propi ritme i les teves sensacions davant altres persones. Així et serà més fàcil reconèixer quan estàs còmode per tenir un contacte íntim amb algú.
Per cert, això de "fixar-se en tu", les persones ja es fixen en tu, no ets transparent! Simplement que tu estàs esperant una connexió més especial amb algú (cosa que implica que és més complicada que aparegui de manera recíproca). Fes la teva, sigues feliç, relaciona't amb persones, gaudeix del que t'agrada i veuràs com, sense adonar-te'n apareix una persona que et comença a crear curiositat i atracció ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico