Ex novia loca
Hola Bon dia.
L'ex núvia del meu xicot porta insultant per xarxes socials des de fa 7 mesos i encara no el supera. Ella ha tingut un altre xicot i tot i així ha seguit parlant-li al mir en diverses ocasions i buscant-lo.
Es que hauria ignorar-la, però m'és inevitable reirme d'ella.
És una noia molt insegura i que no pot estar sense un nuvi, no sap estar sola. A la gent no li cau molt bé i menys als seus ex nuvis perquè ella quan talla amb un noi no para de perseguir-sobretot per xarxes socials.
Aquest cop m'ha tocat patir a mi els insults d'aquesta noia només perquè el meu actual nòvio és la seva ex.
El que jo no acabo d'entendre és com una noia tan insegura i que suposadament ho passa tan malament és capaç de ser tan mala persona, però bé això és un altre tema.
També he intentat parlar amb ella, però tot i ser més gran que jo, és molt insegura i sempre que he intentat parlar correctament amb ella, m'ha insultat o m'ha dit pas de tu i bé, les coses que es diuen quan no es tenen arguments.
Volia preguntar que què hauria de fer, segurament em diràs que passi del tema i que la ignori, però realment jo crec que fins que no la vegi o mantingui una conversa amb ella no estaré tranquil·la.
Gràcies!
Laia Sala

Hola Karma,
Pel que expliques aquesta noia ha de fer el seu procés d'acceptació de la ruptura i no ho està gestionant massa bé. De manera que tu n'acabes patint les conseqüències.
Tu has intentat apropar-te a ella i parlar, però ara no està receptiva a les teves paraules i tampoc sé si l'ajudarien gaire. Entenc que vulguis resoldre aquest tema, però ara mateix la teva única arma és la calma i la passivitat. No reaccionis, no li segueixis el joc, no li donis motius per enganxar-se a tu (si et continua molestant a xarxes, bloqueja-la) i deixa que la teva vida amb la teva parella flueixi.
Potser més endavant, quan estigui en un altre moment del procés d'acceptació, podreu quedar i parlar, però ara no aportaria res.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico