Gay amp condicio
Ara ja se que soc gay, tothom pensa que soc bi, pero no, em posen i molen nomes els tios. El problema es que hi ha una nioa que m' agrada, m'explico, es la única noia que m'agrada, jo se que les altres no m'agraden i que nomes m'agrada ella, per aixo, la meva orientación es homosexual pero quina condicio?? Tambe m'agradaría que em donesiu 2 consells, el primer es de com dirli a mons pares que soc gay i el Segon es que la primera vegada que vaig follar amb un noi ell, literalment es va cagar... he escoltat algo sobre la lavativa, sabeu on comprar-ho?? Es perillos??
Helena Angel

Hola TheOther,
L'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, és a dir, amb qui establim vincles de relació de parella amb compromís, intimitat i sexualitat. Per tant, segons aquesta definició, valora tu la teva situació en concret.
Pel que fa a l'experiència amb la caca, quan hi ha penetració anal, només podem dir, que és el més habitual ja que juguem amb l'anus, i a l'anus hi ha caca. És important una bona higiene, la lavativa és una forma però no acostuma a ser molt agradable. Et recomanem que consultis amb el metge quina seria la millor forma de fer-se un rentat de l'esfínter anal, que no danyi el teixits ni generi conseqüència negatives per l'organisme.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
http://www.consultajove-cat
">