¿?
Hola! Fa uns dies ho vaig fer per primer cop amb el meu nóvio i vam tenir uns quants problemes hahaha.
1: El preservatiu relliscava pel penis, es a dir, no es quedava fixe sinó que se li baixava cap al gland, no sé si m'explico. 2: El penis estava en erecció però a l'hora d'entrar es va "relaxar" diguem, i va costar molt d'entrar.
3: La postura va ser incomodíssima, podries recomanar-me les que creus que són "millors"?
Si poguessis respondre'm o manar-me una solució...
MIL GRÀCIES
Helena Angel

Hola Mel4,
Per tal de no deixar-nos cap pregunta per respondre, les copiarem i les anirem responent:
• 1: El preservatiu relliscava pel penis, es a dir, no es quedava fixe
sinó que se li baixava cap al gland, no sé si m'explico.
És possible que no tingués una bona erecció, que el preservatiu li vagi petit o que estiguessiu posant el preservatiu al revés. Us adjuntem una imatge per a que veieu quina és la posició correcte per a col·locar-lo:
http://diariodeunasexologa.es/wp-content/uploads/2016/01/foto-4.jpg
" alt="Resultado de imagen de poner preservativo" style="margin-top: 0px; width: 255.5px; height: 194.391px;" width="485" height="369">
• 2: El penis
estava en erecció però a l'hora d'entrar es va "relaxar" diguem, i va
costar molt d'entrar.
Si no hi ha una bona erecció, la penetració és complicada, ja que no hi ha la fermesa per a poder penetrar.
• 3: La postura va ser incomodíssima, podries recomanar-me les que creus que són "millors"?
Hi ha moltíssimes postures possibles però és important que vosaltres trobeu aquella en la que us sentiu els dos còmodes. Tu estirada i ell a sobre, ell estirat i tu a sobre, de costat, ell assegut i tu a sobre, etc... moltíssimes diferents però és important que valoreu vosaltres.
D'altra banda, comentar-vos que la penetració no és l'únic joc al que podeu jugar. La sexualitat és MOLT més amplia, la masturbació, el sexe oral, els massatges eròtics, etc... són pràctiques on el plaer acostuma a ser molt intens si tenim un bon coneixement de nosaltres mateixes. L'estimulació del clítoris és la forma en la que les noies/dones arribem a l'orgasme per aquest motiu, la penetració no sempre és tant plaent com ens imaginàvem (ja que és el que marca molt el porno i la societat).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat