Gai???
Cada dia em lleu amb la mateixa pregunta de si som gai o no. Jo tenc entés que la sexualitat es califica en base a qui t’enamores. Però és aquí on els meus dubtes son. Jo mai m’he enamorat de ningú però sent atracció sexual cap als nois. He de dir que quasi mantenc relacions sexuals amb un noi de la meva classe. Sincerament, a dia d'avui, no em veig enamorant-me d'un noi, només follant amb ell.
Gràcies
Helena Angel

Hola Kim Yeonhwan,
Exacte, l'orientació sexual es defineix en funció de qui t'enamores, és a dir, amb qui estableixes relacions d'intimitat, compromís i sexualitat. És lògic que sentim atracció cap a les persones de qui ens enamorem, oi?
Però si no t'has enamorat, no pateixis, sovint necessitem temps per a que els sentiments apareguin, mentre no ens enamorem podem anar descobrint com funciona la sexualitat, què ens atrau, què ens fa sentir a gust, etc... i les emocions ja vindran, no pateixis!
No et pressionis, amb el temps ja et definiràs, pensa que no hi ha pressa... necessitem tenir i sentir experiències!
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat