Tinc un dubte...
La meva amiga es preocupa molt del que menja,sempre va mirant les calories que porta cada cosa i moltes vegades sa mare li dóna unes 'tortitas' del bicentury perquè se les mengi per berenar i no se les menja... Apart d'això hi ha vegades que es queixa de que està gorda (tot i que està prima) i no se si ho fa en broma o no pero vull avisar per si de cas: podrien ser indicis d'anorexia o bulímia??? Si és que si que puc fer per ajudar-la???
Alba Garcia

Hola guapa,
Entenc que estiguis preocupada per la teva amiga!!!
El que ens expliques ens fa pensar en conductes de risc de l'anorèxia i la bulímia. No vol dir que la teva amiga estigui patint alguna d'aquestes malalties, però si que son coses importants com per estar alerta i fer alguna cosa!
Ho heu parlat amb algú tot això? Alguna mare, algun o alguna profe... És important que alguna persona adulta de referència ho sàpiga perquè així podrien actuar.
Et deixo aquest article que explica què fer en cas de que sospitem que un amic o una amiga estigui passant per un Trastorn de la Conducta Alimentària:
http://www.acab.org/ca/que-son-els-trastorns-de-la-conducta-alimentaria/que-poden-fer-els-amics
">
Espero haver-te ajudat.
Un petonet!
Alba Garcia
http://www.acab.org
">www.acab.org