M'agrade una tia....()
Bones, fa 2 anys vaig coneixer a una noia que te un any mes que jo , ella viu a Barcelona i jo a Tarragona i desde fa 2 anys ja no le tornat a veure però alguna vegada em parlat per whats o pel insta.
Fa pocs dies vaig parlar amb ella i no va parlar gaire. Li vaig tirar la canya i no em va fer gaire cas però abans teniam més feeling amb ella.
M'agadarie que em pogueu donar unes estrategies perquè me l'ha pugui fer. Graces
Laia Sala

Hola!
Doncs em sembla que ho tens una mica complicat.... Entenc que a tu t'agradi i tinguis ganes de conèixer-la una mica més, però pel que expliques, ella ja t'ha donat a entendre que no vol una relació més estreta, així que et toca acceptar-ho i passar pàgina, per molt complicat que sigui.
Acceptar que el nostre amor o el nostre interès cap a una persona no és recíproc és dolorós, però hem de reconèixer els senyals que aquesta persona no vol el mateix que nosaltres i deixar-ho estar.
Aprofito per dir-te que el comentari "donar unes estrategies perquè me l'ha pugui fer" és una mica ofensiu i bastant inapropiat. Revisa't una mica el teu ideari masclista, d'acord? Potser així podràs relacionar-te amb les altres persones des de la igualtat.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico