Estrès
Holaa,
moltes gràcies per tot el que feu.Ja vaig enviar una consulta i amb la vostra resposta em vau ajudar molt. A veure si podeu ajudar-me també en aquesta, gràcies!!!
No estic grassa, però tinc estríes pels pit, per les entrecuixes i cul. Sé que no es poden eliminar però si em poguessiu donar alguns consells per dissimular-les o perquè es tornin de color més clar...
Moltes gràcies,
una abraçada.
Alba Garcia

Hola guapa!
Me'n alegro que et poguéssim ajudar i estic molt contenta de que ens tornis a escriure!
Les estries són coses normals, que tenen moltes persones, com les pigues!
El que passa és que ens han ensenyat a odiar-les. Ens ha dit que estan malament, però què tenen de malament?
Mira, fa uns dies vaig llegir un post d'Instragram d'un compte que es diu @Elcuerpoquesomos que deia això:
"Las estrías. Aparecen en todas la formas y tamaños de cuerpos y no son una falla personal. Vienen en diferentes tonos, formas y profundidades, desde color púrpura oscuro hasta vetas plateadas suaves. Son tan naturales como las marcas en el tronco de un árbol o las líneas en los pétalos de las flores. Demuéstrale a tu cuerpo que lo amas suficiente como para entender que se estira y crece para darle el espacio que necesita para florecer. No llamarlo hermoso sería una mentira."
Ho vaig llegir, i em va ajudar molt per seguir estimant el meu cos.
Espero que t'hagi servit.
Un petonet ;)
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org