L'EX ENS ARRUINA LA RELACIÓ!!!
Vaig començar a estar liat amb una noia que vaig coneixer al nou insti. Ella estava amb un pero estaven molt malament i just quan ho van deixar va començar amb mi. Fins aqui tot be, el que passa es que el seu ex es un acosador, vam començar al gener i ha estat fins ara a l'abril acosantla de l'estil amenaces de que li fotria una pallissa via whatsapp o en persona, per ficar un exemple. Ella no deia re perque no em volia preocupar ni a mi ni a se mare ni a les seves amigues, fins un dia que va petar i li va donar un atac d'ansietat a classe. Des d'aquell dia diu que no es veu capaç d'estar amb ningú, que anem jo per un cantó i ella per un altre fins que ella estigui bé amb ella mateixa. Ella em diu no sere egoista aixi que en aquest temps no et dire que m'esperis, pots fer el que vulguis amb les noies que vulguis, pero obviament jo no fare re. Jo tinc molta por a que quan passi aquest temps no vulgui estar amb mi, i no se si deixar-ho correr i jugarmela a que s'oblidi de mi o ferli veure que amb mi estara molt millor. Que faig?
Laia Sala

Hola Shadow:
Ostres quina situació!
Crec que aquí hi ha dos temes importants a destacar:
• les amenaces
• la vostra relació
Pel que fa a les amenaces, n'ha parlat amb algú? Ho ha comentat a classe o a la seva família? Potser seria important que en parli amb persones adultes de confiança que la puguin ajudar a sentir-se més segura i més protegida. No és agradable viure aquest tipus de maltractament i és important que no ho calli.
Per altra banda, has de respectar la seva decisió. Fes-li saber que tu tens ganes d'estar amb ella, que et fa ràbia si la seva decisió està condicionada per la seva exparella però que acceptaràs el temps que ella necessiti.
Després de passar unes setmanes amb aquesta angoixa, és natural que tingui ganes de tenir una mica d'espai.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico