FETA un lio (love)
Hola!! M'agradaria q la consulta fos anònima
Soc una noia de entre 18 i 21 anys q mai ha tingut novio, ni m'he liat i bueno, desde fa un par de mesos estic pillada per uns anys mes gran (té entre 24 i 27).
Desde que el conec mes i cada cop tenim algo mes confiança doncs m'estic començant a pillar mes per ell, però per saber si vull demanarli sortir o si ell mho demana, per contestarli si, doncs hi ha varis entrebancs, tant per part meva com per ell crec... fa poc estava segura de que jo volia estar amb ell, però veient que cada cop tot és mes 'real' doncs dubto mes...
Per part bona d'ell, a mi em tracta molt bé, riem molt, no tenim silencis inccòmodes, em fa sentir fora de la zona de confort, tenim mil coses en comú, cada dia q passa tenim mes confiança, i fins i tot em diu de quedar bastant sovint i s'on podriem anar a la proxima (no te por a dir als seus amics que queda am mi, sempre explica que hem fet de divertit i fotos, a més, em diu de quedar també desde llocs de colegueo tipics fins llocs on normalment van parelles, inclus m'ha dit d'anar que podriem quedar algún vespre-nit), es molt carinyós ( em fa petons a les galtes i sobretot quan nem pel carrer alguns cops m'agafa de la ma amb dits entrecreuats que no se si és normal en amics) i li semblo guapa, el seu prototip ideal es com jo, encara així, ni mha demanat lio ni sortir (encara es d’hora també crec jo, no se quant de tems ha de passar pero el coneixo de fa mig any, i com he dit, tenim mes confiança desde fa un parell de mesos).
Ell no es gens introvertit, al reves que jo q si ho soc, per tant es mes complicat saber si li agrades, potser tot això anterior li fa a tothom però si q amb mi surt mes q amb els altres i mira q portem pocs mesos com amics, tenim gran connexió encara que no parlem gaire per movil (uns 2 cops a la setmana i poc rato), parlem mes en persona (ho valoro mes) casi cada dia, des de 2 minuts fins 3 hores alguns cops.
La cosa q em tira 'enrere' perquè ho fa molt i em fot es el de que parla molt de les seves exs (almenys ja no es parlen pero les té presents bastant, i si estigues amb ell ho hauria de superar perq sino ... a més de qe n’ha tingut moltissimes) i pues també parla moltissim tant amb mi com amb tothom d'una noia que jo la conec de vista que no para de parlar de ella i mira q no estan ni junts ni ell no vol res amb ella, aixo diu pero fa temps semblava que si estiguessin colats pero ara, segons ell, son amics, pero no entenc perque no deixa de preocuparse de ella, del que li diu o li deix de dir, a vegades penso que només m'utilitza per donarli celos...
En quant al que feia fa temps ell era molt caòtic i diu que esta cambiant, fa mesos encara era aixi pero diu q ara esta deixant enrere moltes coses males (ha passat moltes), vol estar tranquil. Era (i crec q encara ho és) bastant pesca noies, lligava bastant pero diu q esta cambiant i no surt a festes, ell es bastant guapo i al ser extranger, expressiu, obert i amb accent doncs te bastants punts aquí...
Jo per la meva part dolenta, l'altre cosa que em tira enrere, com q sempre els nois els que jo mavia enamorat eren 'impossibles' (els coneixia pero no anava a mes la cosa) i ara que aquest va a mes tinc com mes por, nose, m'entren dubtes; em moro per estar amb ell si, m'atrau bastant pero nose perque el tema del sexe em fa bastnta por... lo que va abans de ferho si que magradara pero tant cap a ell com en tothom crec q no podre ferho i com estiguem surtint i li digui q no vull o ho faig i no magrada pues em deixara i estare fatal....
Estar de lio, q seria una opció pues no se si m'agradaria, soc bastant romàntica i es que no m’agradaria estar uns dies i prou, si que el vull romànticament pero veient com pot ser bastant perjudicios ser parella d'ell pues seria bona idea pero algun dia acabariem.
Una altra cosa que no m’agradaria es que s’aprofiti de mi per oblidarse de les exs o de la noia aquella que he anomenat, fa poc que les esta deixant de banda i des de llavors amb mi es supercarinyós, de fet no sé com reaccionar quan m’agafa de la ma o em diu ‘piropos’, mai ningú m'ha tractat així i no se si és lo normal quan una persona li agrades o vol lio etc... S'ha de dir que em tracta mes especial que als demés, m'estic donant compte que ultiamment no va tant amb els seus amics per estar amb mi.
No se com preguntarli que esta fent i perquè, a una amiga meva que el coneix pero no sap que m’agrada (som del mateix cercle d’amistats pero no s'agraden) m’ha dit que si ell li fes això d'agafarli la mà de la manera q mho va fer reaccionaria en plan “que coi estas fent, deixa’m”, aixi qe em va obrir els ulls i em sento avergonyida pel que esta fent ell amb mi ultimament (ell a vegades li fa també algun carinyito d'aquests pero suau), em fa por de que s'aprofiti, crec que sap molt de persuadir noies i no em mola gaire això, de que pugui ser un entreteniment o s’aprofiti de mi, que potser li agrado pero sabent com era ell no em fa bona pinta, fa un mes per exemple estava mes enamorada d'ell i ara també pero hi ha coses que he dit que em tiren enrere...
No el puc deixar de veure o parlar ja que estem al mateix lloc estudaiant pero potse al juliol quan acabem curs marxa.
Veient els entrebancs que he dit (el de que potser no vull sexe i el de que ell esta molt estancat amb altres noies i etc...) que em recomanarieu fer, actuar, dirli que?? Ultimament ell va molt a sac amb mi pero no se que vol i no se si es normal el que fa ni si és adequat... També aquest text m'ha servit per expresarme una mica i espero que em podeu ajudar amb mes exactitud a partir dels detalls q he dit... Moltissimes gràciees
Laia Sala

Hola!
Tinc la sensació que aquesta consulta l'has escrita per poder-te aclarir més tu mateixa. És veritat que quan ens agrada una persona podem tenir dubtes i sentir molta por, però és una sensació natural.
Pel que fa al sexe, et diré que tu has de marcar el ritme. Cadascú ha de marcar el propi ritme, de manera que si l'altra persona ho entén, perfecte! i si no ho entén... doncs potser ja et dóna pistes de la vertadera intenció. Què et vull dir amb això? Doncs que no et facis enrera per por a la seva reacció si dius que encara no ets sents del tot preparada. Si ell vol estar amb tu, ho entendrà i juntament anireu construïnt una relació a la vostra mida ;)
Pel que fa a la seva actitud amb les noies amb qui ha tingut una relació amorosa. No creus que és bonic que no hi hagi rancor? No trobes que el món seria més bonic si tothom fos capaç de mantenir una relació educada amb les persones amb qui ha tingut una gran intimitat?
Puc entendre la teva inseguretat, però es tracta d'això: la inseguretat que sents. Per tant, valora't una mica més sense comparar-te amb ningú!
I pel que fa a la por a ser enganyada o utilitzada.... és un aspecte que tu no pots controlar, ja que si ell actua així, és ell el que enganya i perjudica als altres, no tu.
En resum...
• Si tu tens ganes d'estar amb ell, endavant!
• Si tu tens ganes de tenir-hi una relació o començar alguna història, endavant!
• Si tens alguns dubtes i vols esperar un temps més, endavant!
• Si prefereixes oblidar aquesta història, endavant!
Decideix quina opció et ve més de gust ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico