Lesionada
Holaaa
Bueno mira, jo sempre he fet esport i estic bastant musculada. No e sigut mai una noia prima. Mes viat edtuc grassoneta, res em sobren 6 kilets. El q em passa es q jugant a badket me lesionat el genoll i haure detar bastant temps sense practicarlo. La meva pregjnta es: em podrieu dir alguns consells o algo pk no mengreixi??
Molted gracies.
Mencanta la vostra feina
Alba Garcia

Hola guapa!
Em sap molt de greu que t'hagis lesionat! És una llàstima... segur que trobaràs a faltar estar al camp.
Dius que et preocupa engreixar-te ara que no faràs tanta activitat física. Però ara es un moment que el teu cos necessita descansar per recuperar-te.
Si tu segueixes una alimentació saludable no passa res si estas un temps sense jugar, perquè també has de mimar el teu cos.
També pots parlar amb el o la professional que et porti, a veure quines coses pots fer i quines no, i així poder buscar alguna cosa. No tant per "evitar engreizar-te" sinó perquè l'activitat física és una bona eina per sentir-nos millor i descarregar les tensions del dia a dia.
Gracies per valorar el que fem :)
Cuida't molt i mima't molt!
Un petonet
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org
">www.acab.org