amor?
Fa uns mesos, vaig començar a quedar amb el meu cosí per jugar ping pong, futbol, basquet, etc... al seu garage.
El cas és que quan ja feia un temps que quedavem, vam seure a un sofà, i em va començar a tocar les tetes.
D'això ja fa temps, però fa 2 setmanes em va abraçar, jo estava d'esquena, i vaig notar ina cosa dura al meu cul, em vaig girar, i em vaig adonar, que se l'hi havia empinat.
Avui els meus pares han marxat abans de casa la iaia, i ell m'havia de portar a casa.
Hem anat a l'habitació a agafar les jaquetes, i s'ha estirat al llit, i m'ha estirat a sobre seu, després, m'ha tornat a tocar les tetes i a ferm-hi petons.
Això és amor, o què?
Si ho és com el freno?
Laia Sala

Hola!
Crec que el teu cosí està traspassant una línia vermella molt greu. Tocar els genitals o els pits d'una persona sense el seu consentiment, és considerat un abús. Pot semblar un joc, com si no se n'adonés, però no és així. Et toca parar-li els peus de manera seriosa.
Si veus que continua amb la mateixa actitud i no et respecta, parla amb la teva família per evitar que et deixin a soles amb ell. Evita'l i marca distància.
Ell ja sap que la seva actitud no és la correcta, tota la responsabilitat és seva, tu no has fet res. De manera que tens tot el dret a queixar-te i explicar-ho a qui vulguis. Veuràs com això el fa canviar de comportament.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico