bones noticies?
Primer de tot, trobo que la feina que feu és molt difícil i per això admiro el que feu.
El meu problema és que vaig mes o menys conèixer a un nen i em va agradar. Ell sap que m'agrada pero no se com parlar amb ell pq el problema és que ell es de un lloc de basant lluny, que faig, em fa cosa obrirlo per insta perque (no tinc el seu num de tel) ell no em fa molt de cas, m'agradaria que em donesiu algun consell per començar a parlar amb ell.
Laia Sala

Hola!
Moltes gràcies per les teves paraules!! Sempre ens ajuden a seguir treballant amb il·lusió!
Pel que fa a la teva consulta, si no estàs molt segura del seu interès cap a tu, pots intentar provar alguna vegada més obrir una conversa, però si no et segueix... potser ja tindràs la resposta (encara que faci mal).
La idea d'obrir-lo en privat per insta és una bona manera! Aprofita algun dia que pengi una foto o una història i fes-li alguna pregunta relacionada del tipus: "has estat allà?" / "és molt xulo, què és el que més t'ha agradat?" / "On has tirat aquesta foto?"
D'aquesta manera seràs subtil i podràs valorar la seva resposta i, per tant, el seu interès...
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico