Estudis
Hola adolescents,
La cosa és que en aquesta época tinc que escollir si fer batxillerat o móduls. En principi vaig decidir fer batxillerat social, ya que vull fer Diseny Gràfic i Marqueting i publicitat. Però ara mateix en els estudis estic malament. O sigui, m'esforço i suspenc, i estic com deprimida, pero sobretot frustrada. Estic ja que no vull fer ni batxillerat ni móduls... Penso que si faig batxillerat suspendré moltes matèries ja que es es dur. No sé que fer, si anar a batxillerat o móduls. L'únic que sé és que no vull estar malament cada dia.
Espero que m'hagi explicat bé xD
Gràcies !
Laia Sala

Hola!
T'has explicat perfectament!! Aquest sentiment de frustració no t'ajuda en la motivació als estudis, al contrari! Fa que estiguis més bloquejada i et sigui més difícil estudiar i assimilar els continguts.
La meva orientació és que parlis amb el teu tutor o tutora (ja que és qui millor coneix les teves competències acadèmiques). Parlant-hi podreu valorar les diferents opcions i també podràs decidir amb una mica més de criteri. De totes maneres, no hi ha cap decisió que sigui per sempre, és a dir, si comences batxillerat i no t'agradaa, sempre pots sol·licitar fer un CF de grau mitjà.
Les portes estan obertes! Busca allò que et motivi i tira endavant!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico