Regla
Hola! A principis d’aquest mes m’hauria de haver vingut la regla(fa uns 2 anys q la tinc) i encara no ma vingut pero tinc un fluxe marronos no se perque se retrasa tan perque no he tingut mai relacions sexuals amb ningú, (no m’atreveixo ni a ficar-me tampons) . La meva àvia ma explicat q a ella també li pasava pot ser això? Es normal?
Mariona Busto

Hola Noia!
Els retards menstruals poden ser deguts a diferents motius, alguns d'ells poden ser hormonals, i no sempre estan relacionats amb un embaràs. En el teu cas, com no has mantingut mai relacions sexuals podem descartar-ho.
No sabem si durant aquests dos anys de regla has estat regular o no, si això que t'ha passat aquest més és excepcional o et passa sovint... la nostra recomanació és que esperis uns dies a veure si la regla t'acaba de baixar, i si veus que no acaba de posar-se a lloc, demana hora amb el ginecòleg perquè pugui fer-te una revisió i et quedis més tranquil·la.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat