buuuuffff... cacao mental es poc...
A veure, primer de tot q gràcies per el q feu pq si no no sabría q fer amb el següent q os explicaré... i encara q sembli una tontería no sabeu lo malament q ho estic passant.
bueno, q estic sortint amb un nen (una llarga i massa llarga història) i bno a mi em molava molt i a l'inrevés. Total q a mi els primers dies de sortir em feia com una mica de corte parlar-hi i tal i com q parlavem molt per wass ell sempre deia q pq no li parlava i tal en persona, pero es q ell tampoc em parla! Osigui jo reconec q no el parlo ara molt (problemas personals) pero es q no es pot queixar si fa el mateix! I es q ara nose si esta enfadat amb mi o no pq per certes coses ho sembla i per altres no... pero jo tampoc se si estic enfadada amb ell o no... crec q si pero després peso i no i... buaaaa es q nose. I jo si q tinc ganes de parlar-li pero es q si ell pues tampoc em parla es en plan... no se q dir no??? M'enteneu??? Ja se q os estaré fent un lio al cap pero es q per mi it's very important!!! També cada tarda m'obria pel wass un montón de vegades... i avui ni una!!! És que de veritat, AJUDA!!!
Laia Sala

Hola!!
Em sembla que sí que t'he entès!
Tinc la sensació que a tots dos s'us menja la vergonya, pot ser? Si esteu en mode vergonya ON, és complicat que trobeu la manera de comunicar-vos perquè estareu més preocupats pensant "ai, què dic?", "com li dic això?", "no sé de què parlar!"... i cada vegada us atabalareu més i parlareu menys.
Per tant, una bona solució és aprofitar que per whatsapp sí que hi ha comunicació, per deixar temes pendents. És a dir, explicar una cosa a mitges expressament per acabar d'explicar-la quan estigueu cara a cara. Aquesta és una manera de trencar una mica el gel i anar agafant confiança de tu a tu ;)
Però per altra banda, crec que hauries de decidir quina relació vols amb aquesta parella. Tinc la sensació que no estàs convençuda del que t'aporta... Per tant, potser t'hauràs de plantejar el futur de la relació o, quins canvis necessites per estar-hi més a gust, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico