Vagina
Hola, fa ja un temps que tin novio i bueno ell m’ ha proposat moltes vegades de fer-me sexe oral, a mi la veritat m’ encantaria que em practiques sexe oral pero tinc un problema que fa que digui que no. Tinc els llabis menors de la vagina molt grans y sortits cap a fora, com penjant, i tambe un color gris molt estrany, aixo fa que tingui una vagina horrible y timc molta por de que quan algu la vegi li doni fastic o alguna altra cosa ja que tots els nois estan acostumats a veure les vagines perfectes que tenen les actrius porno i al veure la meva alomillor s’ espanten... No se si aixo es normal ni se que puc fer per sentir-me una mica mes segura o si puc fer alguna cosa. Gracies per adelantat.
Mariona Busto

Hola Anonim!
La teva vulva és completament normal i no t'has d'avergonyir per res!
Fixa't que existeixen tantes vulves com dones hi ha en el món. N'hi ha qui té els llavis menors més sobresortits, d'altres que només un dels llavis sobresurt, d'altres que queden completament amagats, d'altres que tenen la vulva més oberta, altres més tancada, amb diferents colors, amb més o menys pèl... com veus hi ha infinites possibilitats, i totes les vulves són boniques! El model que es veu en el porno no és el normatiu.
T'adjuntem una imatge perquè vegis que hi ha moltes vulves diferents:
Recorda que hem d'estimar i acceptar el nostre cos tal com és (inclús els genitals), i no deixar que aquelles coses que no ens agraden tant afectin la nostra autoestima i condicionin la nostra sexualitat. Observa't i mira't amb uns altres ulls, amb els del respecte i l'amor.
Moltes noies expliquen que els hi fa vergonya que la seva parella els hi practiqui sexe oral per por a que no li agradi, que els hi faci fàstic, que faci mala olor... i la majoria de vegades no passa res de tot això! Si no et sents preparada, no et pressionis i treballeu més en la confiança entre vosaltres per poder-vos sentint tranquils i a gust. Parleu d'allò que us preocupa o angoixa, i segurament tot serà més fàcil així!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat